Catrinel Menghia a devenit ambasador pentru Gerovital H3 Evolution Perfect Look, noul brand Farmec

Catrinel Menghia a devenit ambasador pentru Gerovital H3 Evolution Perfect Look, noul brand Farmec

Joi, 17 februarie, incepand cu ora 11.00, a avut loc lansarea brandului Gerovital H3 Evolution Perfect Look și anunțarea parteneriatului cu Catrinel Menghia, în cadrul unui eveniment privat online, realizat cu ajutorul Virtual Production Studio, o tehnologie unică în România, menită să estompeze granița dintre lumea virtuală și cea reală. Astfel, a fost recreat universul spectaculos din spotul Gerovital H3 Evolution Perfect Look, pentru a servi drept loc de întâlnire între Catrinel Menghia și participanți.

 

Conform reprezentantilor companiei Farmec, brandul cuprinde o formulă inovatoare, compusă din acid hialuronic 4D și ulei natural de trandafir sălbatic. „Acidul hialuronic 4D este un complex antirid, ce conține patru dimensiuni moleculare diferite și pătrunde atât în epiderm, cât și în derm, având beneficii multiple: de la efectul de hidratare imediată la suprafața pielii, la pătrunderea în straturile profunde, pentru a stimula capacitatea de apărare naturală și activarea procesului de reparare a pielii. După ce am testat mai multe variante de rețete, combinația dintre acest tip de acid hialuronic 4D și uleiul din semințe de trandafir sălbatic ne-a convins că este formula pe care o căutam – pentru a satisface nevoile actuale ale consumatoarelor noastre, având o acțiune duală, atât de îngrijire, cât și de înfrumusețare, și un efect radiant imediat, cu un ton natural de roz.”, a explicat Claudia Pălăcian, Manager de Produs în cadrul companiei.

Această lansare vine să întărească poziția de lider a companiei clujene pe segmentul antiaging. Investițiile direcționate spre dezvoltarea acestei game se ridică la aproximativ un milion de euro. „În urmă cu zece ani, am lansat gama Gerovital H3 Evolution, care a fost extraordinar de bine primită de consumatoare. Marcăm aniversarea cu o inovație și cu un nou ambasador, Catrinel Menghia, care întruchipează întru totul modelul feminin pentru care a fost creat Gerovital H3 Evolution: femeia matură, preocupată de evoluția sa pe plan personal și profesional, care emană, înainte de toate, o frumusețe naturală și autentică.”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec.

 

Un parteneriat născut sub semnul evoluției

 „Am o legătură emoțională profundă cu acest brand. Când derulez amintirile din copilăria mea, o văd pe mama folosind produsele Farmec. După atâția ani, am ajuns să le folosesc și eu și, mai mult decât atât, să fiu ambasadorul mărcii Gerovital H3 Evolution în lume. Întâlnirea noastră nu a fost deloc întâmplătoare. Această gamă a evoluat constant, pentru a spriji femeia modernă în parcursul său, cu formule menite să-i conserve tinerețea și să-i dea încrederea că poate să se autodepășească. Eu fac parte din această generație, mi-am construit cariera prin multă muncă, fără să ard etape, pentru că mi-am dorit să evoluez într-un ritm firesc, așa că am rezonat din primul moment cu această misiune a companiei. Îmi doresc ca, împreună cu Farmec, să inspirăm cât mai multe femei să evolueze constant spre versiunea lor mai bună”, a spus Catrinel Menghia.

Farmec se așteaptă să mențină trendul ascendent în vânzări pe segmentul antirid și previzionează o creștere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution până la finalul anului în curs. Compania clujeană a încheiat primele 11 luni din 2020 cu o cifră de afaceri de 263,5 milioane de lei, în creștere cu 8,2%, față de aceeași perioadă a anului trecut.  

 

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca, cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În februarie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș şi Râmnicu Vâlcea.

%d blogeri au apreciat: