Actionarii Cereal Crunch au deschis prima croisanterie Fika18

Investiția totală este de 80.000 de euro.

In februarie 2021, cei trei antreprenori din spatele Cereal Crunch, Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu au investit în brandul Fika18 lansat de Armand Sima şi Cătălina Opriş în 2018 și au deschis pe Calea Victoriei 101 prima croissanterie Fika18, în parteneriat cu 5 to go. In luna martie este programată deschiderea unei noi locații în București, pe strada Lipscani nr. 3, urmata de al treilea magazin Fika18 in sistem de franciza.

Conform actionarilor, investitia totală s-a ridicat la 80.000 de euro din care 10.000 euro in locatia din Calea Victoriei si 15.000 euro in locatia din Centrul Vechi.

Lucian Bădilă, acţionar Fika18, citat de Aleph News, a declarat: “A ajuns la aproximativ 80.000 de euro, investiția în locația din Calea Victoriei s-a ridicat la 10.000 de euro. Conceptul este unic în România. Este vorba despre croissante gourmet, croissante făcute manual 100% de la tăiere, coacere, dospire, inclusiv cremele”.

Conform lui Armand Sima, fondatorul Fika18, citat de www.zfcorporate.ro in noiembrie 2020: “În magazinul din Centrul Vechi investiţia va fi de circa 15.000 de euro şi va fi gata până la finalul anului. Francizele le avem în plan pe termen mediu şi lung şi vrem să ajungem astfel în mai multe oraşe din ţară”.

Cifra de afaceri declarata de Armand Sima pentru ZF Corporate, pentru anul 2020, a fost de aproape 60.000 euro, de 3 ori mai mare decat in 2019. „Dacă la sfârşitul anului 2020 eram o echipă de trei oameni, acum suntem şapte, iar pentru următorul magazin vom mai angaja încă două persoane. Rămânem în continuare activi şi în ceea ce priveşte livrările la domiciliu, care au fost foarte importante pentru noi în 2020, când am ajuns la o cifră de afaceri de aproape 60.000 de euro“, spune Armand Sima, fondatorul Fika18.

Oferta cofetăriei premium se lărgește din data de 20 februarie cu un nou sortiment: croissant cu caramel sărat, iar în viitorul apropiat va fi lansat și unul cu amestec de cremă de alune. Rămân disponibile și cele deja cunoscute și apreciate de clienți: de la cele clasice, cu unt, până la cele dulci, cu creme de ciocolată, tiramisu, cheesecake, zmeură, mango și fructul pasiunii, lime și busuioc sau fistic. Produsele vor continua să fie livrate și către o listă selectivă de locații HoReCa.

„Fika18 este un brand care oferă calitate, înainte de toate. Echipa dedicată să producă în laboratorul propriu aluatul și cremele, cu multă răbdare, prin tehnici de procesare și ingrediente atent selectate, reușește să atingă perfecțiunea. Angajamentul nostru este să oferim mereu croissante proaspete, delicioase și, astfel, să ridicăm așteptările publicului din România în privința acestor produse. Obiectivul de business este să devenim lideri pe acest segment de piață în cel mai scurt timp și să ne extindem, atât ca proprietari, cât și în sistem de franciză”, a declarat Radu Savopol.

Fika18 a câștigat premiul întâi la categoria Cofetăria/Patiseria/Brutăria anului 2020, HoReCa Awards 2020.

Cele mai apreciate arome, în topul preferințelor sunt: fistic, cheese cake, migdale și zmeură, mango și fructul pasiunii, ciocolată albă și neagră, cele 5 sortimente însumând 75% din cota de vânzări.

Produsele vor fi disponibile în curând și pe platformele de delivery, prin aplicațiile Glovo, Bolt, Foodpanda, Tazz by eMAG și Takeaway.

 

Despre Fika18

Businessul Fika18 a fost fondat de Armand Sima şi Cătălina Opriş în 2018, iar la sfârşitul lui 2020 cei trei antreprenori care deţin localurile Cereal Crunch au preluat 70% din această afacere.

Armand Sima a rămas acționar și este în continuare expertul direct implicat în producția croissantelor gourmet și cel care asigură calitatea impecabilă a fiecărei înghițituri. Toate produsele sunt fabricate în laboratorul propriu din ingrediente proaspete, de calitate superioară, iar termenul lor de valabilitate este de 24 de ore.

In perioada 2018-2020, a existat un singur spaţiu Fika18, amplasat în zona Aurel Vlaicu din Bucureşti, care funcţiona ca laborator, de unde erau livrate croissante către cafenele sau la domiciliul clienţilor.

Conform datelor de la Ministerul de Finante, in 2019 compania Fika Bakery care opereaza brandul Fika18 a raportat o cifra de afaceri de peste 17.000 euro si pierderi de peste 20.000 euro. In anul 2020, conform actionarilor, compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproape 60.000 euro.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: