Mega Mall București încheie anul cu noi magazine în portofoliu, un spațiu imersiv și o parcare complet modernizată și dotată cu stații de încărcare Tesla
Mega Mall București marchează finalul de an cu cinci magazine noi și un spațiu imersiv pentru o experiență de shopping îmbogățită și își așteaptă clienții cu o parcare complet reabilitată. Aceasta include în momentul de față și 12 stații de încărcare pentru vehiculele electrice Tesla și reprezintă un pas important în direcția sustenabilității.
Noile spații și magazine sunt deja deschise și includ branduri românești și internaționale, fiecare aducând un suflu nou în peisajul retailului din capitală și experiențe cât mai plăcute și exclusiviste. Obiectivul este acela de a oferi clienților o experiență completă de shopping, de petrecerea timpului liber și de a descoperi povești și experiențe noi.
La parter, Chic Chic Urban Fashion, un concept multibrand apărut în toamna anului 2021, propune o filozofie bazată pe calitate, rafinament, modernitate și bun-gust, o destinație ideală pentru iubitorii de fashion. În cadrul acestuia se regăsesc haine și accesorii multibrand, precum și colecții actuale, prezentate pe podiumurile europene. Printre brandurile disponibile se numără: Patrizia Pepe, Herve Leger, Roberto Cavalli, John Galliano, John Richmond, Joop și Favorite Daughter. Serviciile oferite de angajații Chic Chic Urban Fashion includ consultanță tehnică și stilistică, precum și consultanță de imagine.
Magazinul Benvenuti s-a redeschis, la nivelul -1, într-o nouă locaţie, cu un spaţiu mai generos, dar şi cu un nou concept ce îmbină calitatea excepțională, designul fresh și inovator cu confortul maxim. Clienții vor descoperi un mix perfect echilibrat între brandurile disponibile exclusiv în magazinele Benvenuti, precum Luca di Gioia, Solo Donna, TheZeus, Enzo Bertini, dar și mărci internaționale recunoscute la nivel global, precum: Converse, Skechers și Pierre Cardin.
La etajul 1, ColorEscu își așteaptă clienții cu o colecție vibrantă de haine și accesorii 100% românești. Acest brand oferă produse cu design original, inspirate din simbolurile și poveștile autohtone, perfecte pentru cadouri speciale cu suflet românesc.
5 O’Clock, situat la nivelul -1, invită vizitatorii să descopere arta ceaiului într-o atmosferă relaxantă. Acest spațiu nu este doar un magazin de ceaiuri speciale, ci și un loc unde clienții sunt încurajați să-și urmeze visurile. Ceai verde, ceai negru, ceai de fructe sau Rooibos se numără printre produsele cu care retailerul își întâmpină iubitorii de ceai.
Tot la nivelul -1, Select Mobile oferă o gamă largă de accesorii pentru telefoane mobile și soluții de service GSM pentru diverse modele de dispozitive, inclusiv Apple și Samsung.
La etajul 2 se află ISPACE, un spațiu imersiv cu proiecții 360 și zone interactive în care vizitatorii pot explora cele mai noi tehnologii media și instalații de artă digitală. Acesta reprezintă cel mai captivant mod de a explora lumi și povești noi, precum aventuri sub mări și oceane, călătorii în sistemul solar sau experiențe multicolore din lumea artei.
Mai multe detalii despre noile magazine și programul special din perioada sărbătorilor de iarnă puteți găsi la megamallbucuresti.ro.
***
Despre Mega Mall București
Mega Mall București este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș. Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate de restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de TrickShot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele, o bază sportivă multisport, deschisă la ultimul nivel al parcării centrului comercial, nivelul 2B, cu acees direct pe speed ramp din Bulevardul Pierre de Coubertin.
Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Bigotti, Adidas, Nike, JD Sports, Foot Locker, Lee Cooper, Douglas, Nala, NEXT, Tommy Jeans, Hervis, ECCO, HUMANIC, Benvenuti, Sportisimo, Intersport, MAC, Aldo, B&B Collection, Kultho sau iStyle. Oferta de foodcourt cuprinde cafenele precum Manufaktura și, din 2017, restaurante ca Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. Tot la Mega Mall Bucuresti au fost deschise primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019, a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă. Începând cu noiembrie 2022, vizitatorii Mega Mall București pot descoperi primul magazin fizic epantofi.ro la parter cu zonă Modivo la nivelul 1.