Promenada tinerilor designeri: primul pop-up store dedicat unui brand românesc de fashion, lansat în Promenada Mall

Promenada Mall a inaugurat în aprilie primul magazin de tip pop-up store dedicat creațiilor designerilor și artiștilor locali. Pop up store-ul aflat la nivelul 1 este primul showroom care prezintă colecțiile designerului român Amos Midas, unul dintre cei mai neconvenționali tineri fashion designeri ai momentului. Printre magazinele recent deschise în Promenada Mall se numără și magazinul de bijuterii de lux Kultho și YankeeLand, lider mondial pe piața produselor premium de parfumare a casei și mașinii. De asemenea, English Home, un brand de top din sectorul produselor pentru casă, se va extinde pe o suprafață de peste 400 mp, devenind cel mai mare magazin ENGLISH HOME din România. În următoarea lună, urmează să se deschidă în Promenada Mall și alte magazine care vin în completarea paletei de servicii pe care Promenada Mall o pune la dispoziția vizitatorilor: Florăria Floria și Credit Amanet.

Primul pop-up store dedicat unui brand românesc de fashion – Amos Midas

Brandul designerului român Amos Midas este primul pop-up store din Promenada Mall dedicat găzduirii creațiilor designerilor și artiștilor locali. Promenada Mall își propune să susțină creatorii autohtoni de design vestimentar, design de interior și accesorii, prezenți mai degrabă în spațiul online, prin facilitarea unui spațiu fizic în care să își expună și să își vândă creațiile.

Conceptul pop-up store-ului Amos Midas din Promenada Mall este centrat pe nevoile individuale ale fiecărui client și pe experiența de cumpărare, designerul oferind servicii personalizate de consiliere pentru clienți. Acesta își dorește să aducă constant în atenția clientului propuneri vestimentare noi și inovatoare, astfel că magazinul își va schimba colecția ready-to-wear o dată la două săptămâni.

Colecția AMOS MIDAS SPRING/SUMMER 2021 are ca punct de plecare versatilitatea, explozia de culoare precum și dorința de a ieși din mulțime. Leitmotivul colecției este accesorizarea, adaugând pieselor vestimentare elemente cromatice spectaculoase. Culorile folosite în colecție sunt diversificate pe familii de culori, neon, pastel precum și iridescent, black shiny sau purple shiny.

„Am considerat că este un moment propice să mut focusul de pe rapiditatea online-ului pe experiența de cumpărare din magazinul fizic, pe consiliere personalizată a fiecărui client în parte, și am așteptat să fac asta alături de partenerul potrivit. Am găsit în echipa Promenada Mall colaboratorii pe care îi căutam, care mi-au înțeles viziunea și care și-au acomodat spațiul pentru a satisface nevoile mele. Alături de ei am reușit să realizăm nu doar un spațiu de comercializare, precum și o lume a modei contemporane în care shoppingul e o experiență completă, nu doar o tranzacție”, a declarat designer-ul.

În luna februarie 2021, Promenada Mall a inaugurat această interacțiune directă între designerii locali și public, cu expoziția de artă contemporană și pop-up store-ul Hot Lagoon x Promenada, unde iubitorii de artă urbană locală au putut admira și achiziționa lucrările a peste 20 de tineri artiști români

Noutățile lunii în Promenada Mall

Printre magazinele recent deschise în Promenada Mall se numără și magazinul de bijuterii de lux Kultho și YankeeLand, lider mondial pe piața produselor premium de parfumare a casei și mașinii. De asemenea, English Home, un brand de top din sectorul produselor pentru casă, urmează să se extindă pe o suprafață de peste 400 mp, devenind cel mai mare magazin ENGLISH HOME din România. În următoarea lună, urmează să se deschidă în Promenada Mall și alte magazine care vin în completarea paletei de servicii pe care Promenada Mall o pune la dispoziția vizitatorilor: Florăria Floria și Credit Amanet.

About The Author

%d