Testare SARS -COV – 2 contra cost – Criza de comunicare marca Sanador

Criza de comunicare Sanador

In contextul actual de panica și nesiguranța și când foarte multe companii mari își arată sprijinul pentru situația actuala donând după puteri, Sanador anunța testarea la cerere contra cost.

Un exemplu de ce sa nu faci/ sa nu comunici in perioada de criza!!!!

In acest moment, testarea contra cost este mai mult decât un pas sigur spre faliment. La fel și anunțarea ei. Oamenii sunt sensibili, nu știu ce va urma, apar informații contradictorii pe Internet, exista o temere legată de locurile de munca si venituri etc. Sa vii in acest moment cu un asemenea preț la un serviciu de sănătate important este o adevărata inconstienta si un management defectuos.

Ca dovada, in doua ore de la anunțarea acestui serviciu, numărul de comentarii pe Facebook a depășit 2400, pana ce au fost blocate.

Chiar dacă oficialii companiei au revenit cu un update in care spun ca au efectuat testări gratuite și au nevoie de plata testărilor pentru a susține salariile, nu-i mai crede nimeni. Sunt și vor fi acuzați, in continuare, de cele mai atroce lucruri.

Uite cum sa-ți creezi singur o criza de comunicare ce se poate transforma intr-o criza de imagine care sa-ți înlăture clienții existenți!

Mai mult ca sigur in perioada urmatoare multe dintre companiile cu contracte la Sanador le vor rezilia pentru a nu-și asocia imaginea cu aceasta companie!

Pentru a limita efectele, in momentul acesta, când încă mai este posibil, ar trebui:

1. Sa șteargă imediat anunțul de pe Facebook

2. Sa suspende acest serviciu contra cost dintre serviciile Sanador

3. Sa anunte ca pun la dispoziția autorităților testele existente sau sa facă testări gratuite suportate de Sanador. Eventual, o donație ar fi binevenita pentru a micșora tonul acuzațiilor.

4. Sa-și ceara scuze public celor care s-au simțit lezați de atitudinea lipsită de empatie a oficialilor Sanador și sa încerce o rectificare mai credibila.

Este foarte important sa nu lase lucrurile așa cum sunt acum pentru ca evoluția lor nu le va fi favorabilă! O criza de imagine are forma unui bulgare de zăpada și cu fiecare zi ce trece se face tot mai mare.

Articol scris de Larisa Toader, Managing Director Russenart Communications

Www.russenart.ro

Sursa foto: Fb Sanador

%d blogeri au apreciat: