Evenimentele private – seriozitate, eficiență și atenție la detalii

Corin Romanescu

Autor: Corin Romanescu, CEO Centrul de Evenimente The President

Atunci când vorbim despre organizarea evenimentelor private, 3 cuvinte cheie trebuie să le definească: seriozitatea, eficiența și atenția la detalii.

 

Piața de evenimente, fie că vorbim despre cele corporate sau private, este foarte strictă iar evenimentele sunt foarte dificil de organizat, necesită răbdare, aptitudini organizatorice și capacitatea de a gândi pe mai multe planuri. De aceea, seriozitatea ocupă un loc de cinste printre calitățile pe care le solicităm angajaților noștri: orice persoană care își dorește să se ocupe de acest domeniu trebuie să fie extrem de bine organizată și extrem de serioasă atât în ceea ce promite, cât și, mai ales, în ceea ce oferă.

 

În organizarea unui eveniment, nimic nu poate fi lăsat la voia întâmplării, totul trebuie gândit în amănunt, astfel încât să iasă perfect. Suntem mai mult decât organizatori de evenimente profesioniști, suntem parteneri ai clienților noștri și, în calitate de parteneri, le oferim sfaturi competente, în toate domeniile organizatorice, astfel încât serviciile noastre să fie perfecte.

 

Evenimentele sunt foarte importante atât pentru noi, cât și pentru clienții noștri, fie că vin din sectorul privat sau cel al companiilor. Fiecare eveniment este unic, nu există loc de rateuri, acesta este primul lucru pe care îl învață fiecare nou membru al echipei noastre. Din aceste motive, eficiența trebuie să se reflecte în serviciile prestate și, mai ales, în mulțumirea clientului. Dați-mi voie să va spun că nimic nu se poate compara cu mesajele de felicitare, exprimate telefonic, prin email sau prin Social Media la adresa echipei care s-a implicat în organizarea unui eveniment dificil.

 

Calitatea serviciilor trebuie să ocupe primul loc în gândurile fiecărui angajat, alături de felul în care trebuie să răspundă tuturor solicitărilor clienților noștri. Nu îți poți permite luxul de a lăsa un client să plece nemulțumit și suntem fericiți când avem clienți care, după ce și-au organizat nunta sau cununia la noi, ne solicită și organizarea altor evenimente speciale din viața lor. Atenția la detalii este ceea ce transformă un moment obișnuit într-un eveniment de 5 stele iar coeziunea echipei de specialiști din fiecare domeniu organizatoric ușurează mult activitatea echipei.

De aceea, este foarte important ca persoana ce se ocupă de organizarea evenimentelor private să fie o persoană organizată, atentă la detalii; majoritatea clienților, fie că sunt persoane fizice sau juridice, nu sunt specialiști în domeniul organizării evenimentelor și se adresează unui restaurant sau centru de evenimente în speranța că vor avea un eveniment perfect, în ceea ce privește organizarea, fie că este vorba despre amplasarea meselor, alegerea culorilor, catering sau pachet de băuturi.

Să transformi un centru de evenimente într-un brand sinonim cu seriozitatea, eficiența și calitatea, necesită un efort de durată dar, fără caracteristicile menționate mai sus, va fi dificil să-ți dezvolți o afacere de succes pe această piață.

 

Despre Corin Romanescu

CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activează de 20 de ani pe piața HORECA, fiind martor al principalelor tendințe ale fiecărei perioade. În ultimii 5 ani a contribuit la organizarea cu succes a peste 1000 de evenimente corporate și private, oferind sfaturi practice și sprijin pentru sute de cupluri și zeci de companii din sectorul privat. Ca absolvent al UTCB – Universitatea Tehnica de Construcții București, a învățat încă din facultate secretele manageriale care l-au ajutat în conducerea unor echipe de diferite dimensiuni.

 

Despre The President

Situat pe malul Lacului Tei și înconjurat de vegetația parcului cu același nume, Centrul de Evenimente The President este special amenajat pentru evenimente private sau corporate, de diferite dimensiuni.

 

THE PRESIDENT  dispune de un restaurant deschis zilnic pentru publicul larg, între orele 10-24 si de 5 saloane pentru evenimente: salonul Roma cu o capacitate între 60 si 150 de persoane, salonul Milano cu o capacitate între 100 și 200 de persoane, salonul Verona cu o capacitate între 150 și 400 de persoane, salonul Florența cu o capacitate între 150 și 400 de persoane, salonul Florența-Verona cu o capacitate între 401 și 800 de persoane, alături de o terasă cu o capacitate de 600 de persoane (Terasa Venetia), o piscină (The President Pool & Lounge) deschisă în perioada mai – septembrie și un centru de evenimente pentru copii, The President Kids Party.

 

Meniul cu specific internațional al restaurantului oferă preparate pentru toate gusturile, iar priveliștea spre lac transformă mesele luate cu prietenii, cu familia sau cu partenerii de afaceri în experiențe plăcute.

1 thought on “Evenimentele private – seriozitate, eficiență și atenție la detalii

Comments are closed.

%d blogeri au apreciat: